Kidnappningen....WTF?

Hej bloggen!♥

Gårdagen var helt sinnessjukt rolig så att det nästan är stört. Jag och mina fina killar åkte iväg till Skärholmen som planerat, dock yrade min finaste omkring som en vilsen höna ikapp med en skrikande och arg liten kille. Kul! Hem kom jag i allafall med världens snyggaste vinterjacka, ni ska få se en bild lite senare för jag orkar inte fixa med det nu.

Efteråt åkte vi tillbaka till Södertälje och vi gick runt på stan en sväng. Meningen var att vi skulle möta upp Elias farbror, trodde jag?! Hann inte mer än att komma in på Åhlens tills någon plötsligt kidnappar och trär på mig en svart luva över huvudet. Det var bara att gilla läget och jag fattade på än gång vad saken gällde. Min MÖHIPPA såklart! Jag blev medtagen till en toalett där jag fick byta om till något som skulle vara en ful outfit, vilket istället blev en ganska så snygg sådan. Hur som helst, redan där var det dags att svepa den första alkoholhaltiga drycken för att sedan ta oss ut på stan igen. First mission, sjunga eller mima samt dansa till valfri låt uppe på stora scenen. Sagt och gjort och det dröjde inte länge tills jag hade en fullsatt publik. Second mission, kissing contest...uppdarget säger allt. Det hela slutade med att jag stod tillsammans och demonstrerade med syrianska föreningen. Och detta med att dansa runt som en galen toka! Fy tusan vad roligt vi hade åt detta och syrianerna var nog minst lika glada.

När alla mina missions var färdiga och godkända knatade vi upp till finaste bästis där vi förade lite, samt snackade en hel massa. Sedan var det dags för nästa aktivitet, nämligen SPA på Scandic hotell. Vi bubblade, drack gott, badade ångbastu och jag tvingades ner i den iskalla lilla poolen utanför. Det plågsamaste jag någonsin behövt göra, jag skrek som en stucken gris. Kvällen fortsatte, vi käkade gott och sedan var det PARTEEEEY all night long.
Tack alla fina människor för att ni gjorde min dag fulländad med alla era lyckönskningar, ni är fantastiska! Och ett STORT JÄKLA TACK till mina fina tjejor Naja, Sofia, Rikke, Julia, Mickis och Walle för den absolut bästa möhippan evaaaaa! Jag är super happy, trött och plågsamt bakis. Jag älskar er mer än vad jag kan få ner i ord! All min kärlek till er!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR