12:e april 2012



Min dator har nekat mig nätverksåtkomst de senaste dagarna, därmed låg uppdatering här på bloggen. Lilleman insjuknade natten till igår. Vaknade rödflammig om kinderna och en temp på 39,1 graders feber. Det visade sig ett par timmar senare att det var hörntänderna som spökade, och lilleman är återigen tillbaka på dagis feberfri of course.

Igår var dem äntligen här och bytte ut våra fönster, woohoo! Blev verkligen så himla mycket finare med dem nya och jag känner genast skillnaden vad gäller temperaturen i lägenheten. Golven är varma och ljudet från sipprandet från vardagsrumsfönstrena har försvunnit helt. Underbart!

Jag ska strax ta en välbehövlig dusch för att sedan springa ner på stan en sväng. Fick presentkort på Kappahl utav bästa faster med familj, så här skall shoppas loss! Min fina lilleman skulle verkligen behöva lite nytt i garderoben samt en något varmare jacka. Ikväll blir det som vanligt ett par timmars arbete på kontoret och sedan tar vi helg. I morgon åker vi ut till sollis och hälsa på mamma för obligatoriskt fredagsmys.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR