Mammas lilla hjälpreda



Idag har vi haft en riktig familje-mys dag här hemma, även om det har inneburit en hel del soffhäng och en del sömn. Men jag har ägnat min hela kärlek och fulla uppmärksamhet åt mitt älskade lilla bustroll. Vi har lekt med bilar, sparkat boll, läst böcker och självklart fick han hjälpa till att tillaga kvällens middag. Jag tycker att det är så viktigt att låta honom få vara delaktig i allting vi gör, även om det kan bli lite fel ibland.

Ni skulle bara veta hur mycket han har börjat prata nu, på sitt egna lilla språk dvs. Stundvis förstår jag absolut ingenting, min fina lilleman. Pussas och kramas ska han mest göra hela tiden, så den känslomässiga biten är då inget fel på.

Jag strax hoppa in i duschen och sedan lägga lilleman. I morgon är det återigen dags för dagis och jobb, ska bli riktigt skönt att äntligen få återgå till det normala.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR