Påskledigheten närmar sig!


Lilleman har påskpysslat på dagis ❤

Så var det återigen dags för lite långledigt. I morgon går vi på påskledighet och plötsligt får vi en massa härlig kvalitetstid tillsammans. På söndag kommer båda våra familjer hit, men innandess skall vi väl förhoppningsvis hinna med påskfirande på annat håll. Så helgen kommer mest bestå utav en herrans massa matlagning samt bakning. Om ändå värmen ville återvända så att man kan hänga utomhus och hänga i lekparken om dagarna.

I morgon hade jag tänkt mig ett besök på frisörsalongen, måste seriöst göra något åt mitt svinto till hår. Blir till att kapa några centimeter, samt ljusa upp håret i form av folieslingor. Jag saknar mitt blonda hår! Bara solbrännan som fattas, men den ska vi väl också få bukt med tidsnog.

Just det, efter påsk kommer dem och byter ut våra fönster. Yaaaaay! Som jag har längtat. Ni anar inte hur kallt vi har haft det när det blåser och drar. Det skulle inte förvåna mig om elräkningen blir några kronor billigare då vi slipper dra upp elementen så förbaskat. Jag kan ju skatta mig lycklig för att vi bor två trappor upp och inte på bottenvåningen.

Nu däremot skall jag invänta att mina fina killar skall komma hem efter en förhoppningsvis lyckad fotbollsmatch hemma hos bästa farbror. Sedan är det bums i säng!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR