Faith!

För er som missade julen/vintern av någon anledning, here it comes!! Jag fick en chock när jag kikade ut genom köksfönstret i morsse. Hur deprimerande? Jag är då verkligen ingen vintermänniska. Vart tog våren vägen liksom? Vaknade av ett sms från chefen som ville tala om att arbetet var inställt. Lika bra, ingen idé att sälja under dessa omständigheter. Jaja, det gav mig ytterligare en anledning att krypa ner under täcket igen.

Stackars lilleman har för sjuttioelfte gången dragit på sig en förkylning som heter duga. Och ingenting vettigt har vi gjort idag heller. Men i morgon är vi inbjudna på dopfest i kyrkan för alla barn som döptes för exakt ett år sedan. Lite komiskt att en massa andra saker infaller just under en och samma dag. För exakt fyra år sedan, dem 15:e april blev jag och min finaste officiellt ett par. I maj månad samma år gjorde vi våran första resa till London tillsammans för en romantisk weekend. Det tar inte slut där, för den 15:e april för exakt två år sedan fick jag veta att jag var gravid med världens finaste lilleman. Det var med skräckblandad förtjusning som jag tog emot beskedet. Ni som inte har hängt med från början kan läsa om allting här. På min gamla blogg kan ni läsa om allt från graviditeten till förlossningen och tiden efteråt. Idag för två år sedan döptes våran älskade son i svenska kyrkans församling. I morgon finns all anledning att fira just den här dagen! En dag fylld av kärlek, glädje och harmoni. Efteråt blir det ett något sent påskfirande hemma hos bästa faster och fina kusiner. En riktig mys dag med andra ord!

Nu - borsta tänderna och sedan sängen. Nighty!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR