Hej i julruschen!

 
 
 
 
Idag har vi hängt i Nacka forum för att handla de sista julklapparna samt shoppat lite snyggt klä oss med under julhelgen. Lilleman fick leka av sig en stund, själv köpte jag med mig en Vitamin Well att avnjuta under tiden. Godaste drycken förövrigt om ni frågar mig. Så skönt att ha alla julklappar avklarade, även om det återstår fyra stycken men det får vi försöka hinna med i helgen istället. Känner hur julstressen står mig upp i halsen, och det enda jag vill är att få lite lugn och ro. I morgon äntligen, då tar vi helg jag och min lilla familj. Nu hoppas jag bara att lillemans elakartade förkylningshosta vill ge med sig, annars vet jag inte vad jag gör?!
 
Just det, Carina och hennes lilla Samuel var förbi en sväng tidigare idag. Lånade lite kläder till barnen som ändå bara står här och väntar på att få nya ägare. Så mysigt att se dem igen, och lilla killen som börjar bli så stor. Storasyster upp i dagen, lika som bär! Hoppas att vi hinner ses lite mer efter jul, och förhoppningsvis har alla hunnit tillfriskna lagom tills dess. Annars har vi ägnat dagen åt att hänga nere i tvättstugan, sedan har vi inte hunnit med så mycket annat tills det var dags att dra.
 
Nu - hoppa i mjukiskläderna och krypa upp i soffan ett slag.
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR