Juldagen ♥

 
Så var juldagen här, som även den börjar lida mot sitt slut. Vilken dag säger jag, förstår inte hur jag/vi har hunnit med allt som vi har gjort. Tog sovmorgon och klev upp strax efter klockan tio, så skönt men framför allt välbehövligt. Med frukost i magarna, nyduschade och klara packade vi ihop och körde hem till Södertälje. Fick bli ett snabbt stopp i sjöstaden för att hämta mina nycklar som jag så fint hade glömt i barnvagnen. Det var ett rent helvete att ge sig ut på vägarna idag, grymt dåligt väglag.
 
Väl hemma packade vi upp och började förbereda maten inför dagens julfirande. Tyvärr blev vi inte så många som vi hade räknat med, då lillemans faster insjuknat i halsont och feber. Trist, men så kan det vara ibland. Vid tre tiden kom pappa, Britta och lillasyster Agnes. Och någon timme senare ramlade älsklingen och Johanna innanför dörren. Mysigt med hela familjen samlad! Vi har ätit så himla mycket gott och lilleman har fått så många fina och bra julklappar. Blev en hel del nytt i garderoben, men bäst var nog bilgaraget. Tack alla fina som har gjort denna julen till den absolut bästa! Är så tacksam över att ha så många fina människor i min familj ♥
 
I morgon är det onsdag, och inte vilken onsdag som helst. Nej, för i morgon flyger mina svärisar hit från Jordanien som äntligen blivit beviljade turistvisum via Spanien till Europa. Vilket i sin tur ger dem möjligheten att hälsa på vänner, släkt och familj här i Sverige. Hur länge dem stannar är ännu oklart, men som vi har längtat efter detta. Min fina make är själaglad och jag gläds så med honom. En bättre julklapp än så kunde han nog inte få. Lilleman ska äntligen få träffa farmor och farfar för andra gången, sist var han bara en liten plutt på 10 månader. Men innandess blir det julmys med fina mammavänner och våra små, life is good!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR