Mammahäng!

 
Idag har vi haft mammahäng/playdate hemma hos oss, och för engångs skull fick vi till det så att alla kunde närvara. Dock försvann Sofia och hennes lilla Anton strax efter lunch, men kvar blev både Frida och Carina som åkte hem för bara en liten stund sedan. Ungarna har röjjt precis hela dagen och hemmet ser ut som en krigszon utan dess like, men vad gör det?! Så härligt att träffa alla mina tjejer igen, fika och ha det sådär bra som bara vi kan ha det. Precis vad jag behövde efter ett par tuffa dagar rent känslomässigt.
 
Nu är jag så trött att jag inte orkar göra annat än att slappa i soffan. Får se om jag överhuvudtaget orkar ställa mig vid spisen, eller om vi kör en take away. Vi har fortfarande inga spikade planer inför morgondagen, ingenting jag orkar tänka på nu heller.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR