Meeting the parents!

 
Underbart att det gick så bra med svärisarna! Jag har alltid drömt om att träffa en man vars föräldrar tar emot mig med öppna armar, för det gör dem verkligen med glädje. Sedan att vi har kommunikationssvårigheter är en annan sak. Det blir ju lite tokigt när man inte förstår varandra, så jag har mest suttit med på ett litet hörn. Lilleman däremot, har inga som helst problem med språket. Han bubblar ur sig allt möjligt, tar för sig och tyckte att det var himla trevligt att farmor och farfar har kommit för att stanna. Fina lilla unge!
 
Det bjöds på mat, fika och tilltugg och det är näst intill omöjligt att sluta äta. Är fortfarande proppmätt och hög på socker så det står härliga till. I morgon blir inte lugnare, för då är vi bortbjudna på middag hos ännu en familjemedlem med familj. Känner att det börjar bli lite mycket nu och jag längtar bort till en lugnare plats.
 
Stänger ned för ikväll, för nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Med det önskar vi godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR