O n s d a g

Kikade tillbaka i arkivet och bjuder på ett litet mini collage från december 2011. Kan inte låta bli att älska första bilden, det är min lilleman i ett nötskal. För precis så galen som han är på bild är han i verkligheten också.
 
Idag stannade vi hemma från förskolan för en feberfri dag. Lika bra kanske med tanke på snökaoset som jag förmodar att många av er har fått dras med idag. Men i morgon hoppas vi att det värsta har lagt sig, och att vi äntligen kan ta oss utanför dörren. För tidigt i morgon bitti, klockan halv nio har vi vårat första rutinultraljud. Sedan är vi redo för klädinköp, inredning av barnrum samt valet och kvalet om vi skall köpa ny barnvagn eller ej. Verkar helt omöjligt att få Eurobabyn såld, känns ju lite surt om jag får säga det själv. Får hoppas på en saftig sponsring till julen så att vi kan få lite struktur på saker och ting här hemma.
 
Mina fina har somnat för natten, så nu blir det en lugn och stillsam kväll för mama framför teven med en stor kopp mynta thé. Så härligt, så välbehövligt!
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR