This morning!

 
Så var det fredag igen, solen skiner och jag är på ett sådan sjukt bra humör. Måste få börja med att tacka alla för dem helt fantastiskt fina kommentarerna, meddelanden och telefonsamtalen som vällde in igår. Det har ännu inte riktigt gått upp för mig att vi faktist väntar en liten tjej, att lilleman ska bli storebror åt en liten syster. Kan ni möjligen förstå det enormt häftiga i det hela?! Magiskt ♥
 
När jag vaknade i morsse spelades det vinyl jul på högsta volym, kylskåpet fullproppat med mat och jag fylldes av en sådan enorm kärlek och tacksamhet till vad livet skänker mig just nu. Min fina baby love hade under morgonen åkt iväg och handlat upp oss inför helgen medans jag och lilleman fortfarande låg och sov. Det är dem små sakerna som betyder, finns verkligen ingen människa jag älskar mer förutom människorna i min egen familj då. Tack för att du finns i mitt, i våra liv. Min fina make, min bästa vän och pappa till våra snart två älskade barn. Jag älskar dig!
 
Nu tänkte vi klä på oss varmt och ta en liten mysig vinterpromenad. Åh, varför har man inte en pulka när man behöver en som mest?!


Carina

Jag köpte en pulka på coop forum förra veckan för 49 kr...

Svar: Åh, då kanske vi får åka dit i morrn och spana då. I den här snön är det helt omöjligt att dra vagnen :/ Med en pulka blir det ju slightly more fun! <3
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR