En bra dag på jobbet!

En bra dag på jobbet för mig är när jag känner mig nöjd över vad jag har presterat, eller när jag har fått möjligheten att lära mig någonting nytt. Och idag var det nästan på gränsen till att jag inte ville gå hem. Efter ett par riktigt slitiga timmar så tog det sig ändå fram emot kvällen, och jag fick riktigt ordentligt mycket sålt. Jag hade aldrig klarat detta utan alla mina fina kollegor samt världens bästa säljchef som stöttar och coachar hela vägen ut. Jag är en sådan där person som gärna vill vara bäst hela tiden. Men istället för att vara bäst måste jag istället se mina förbättringar, och när jag väl gör det så blir det tusen gånger enklare att sätta upp ett klart och tydligt mål. Idag har jag all anledning till att vara stolt över mig själv och jag tänker inte låta någon att få ta den känslan ifrån mig.

Nu däremot är det hög tid för mig att stänga ner för ikväll. Som vanligt blir det upp i ottan för att lämna lilleman på dagis kring åtta-tiden och sedan har jag en hel del att pyssla med här hemma under förmiddagen. Tråkigt nog har det kört ihop sig med barnvakten, så det återstår att se om det blir något jobb för mig i morgon kväll. Let's hope so!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR