Saturday

Så skönt med lördag. Jobbade ett par timmar under förmiddagen och fick dessutom min första lönespecifikation. Tänk att man kan bli så glad för så lite! Efter jobbet lunchades det hemma hos bästa faster och fina kusiner. Ellepelle har piggat på sig ordentligt efter att vi avslutat antibiotika behandlingen. Det första han bad om efter gårdagens ovanligt långa eftermiddags-nap var mat. Jag stod mest och gapade, då lilleman knappt velat äta sedan i måndags. Äntligen är min älskade lilla unge tillbaka, härligt!

Efteråt blev det veckohandling på Willys där vi köpte hem en massa gottis att mumsa på framför mello senare ikväll. Nu har jag en väldigt trött liten kille här som pockar på min uppmärksamhet, och det skall han minsann få!

Ha en fin kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR