Tisdag med öroninflammation


Det var precis som jag anade när vi klev in på vårdcentralen tidigare i morsse. Lillemans långdragna förkylning har nu övergått till ensidig öroninflammation. Skönt att veta vad det är i allafall, samtidigt som jag tycker så otroligt synd om min lilla skrutt. Vi fick hur som helst en penecellinkur ( Kåvepenin för er som undrar ) på 5 dagar och förhoppningsvis kan vi ta nya dagistag redan på måndag igen. Men än ska vi inte ropa hej!

Väl vid apoteket lyckades jag även springa på en väldigt höggravid Carina med beräknat förlossnings datum idag. Önskade henne lycka till innan jag fortsatte vidare mot coop för att handla semlor. Lilleman ligger för tillfället och sussar sött här brevid mig, helt färdig efter alla morgonbestyr. Själv tänkte jag plocka undan lite här hemma innan jag sätter igång med middagsförberedelserna.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR