Hemma hos oss idag...

Här pågår matlagning för tillfället. Min älskade syster och hennes vovve droppade vi av vid pendeltåget strax efter lunchtid, och sedan dess har vi hängt hemma hos bästa faster. Gårdagen vart riktigt lyckad bortsett från andra deltävlingen i melodifestivalen som för övrigt sög rent ut sagt. Vi satt och pratade, drack vin och busade med världens sötaste lilla Vilda det var dags att krypa till sängs.

Vad som skulle ha blivit en förmiddag på kontoret blev allt annat än just det. Morgonen började med att vi klev upp strax efter klockan nio, duschade och gjorde mig i ordning. Klockan elva (sharp) befann jag mig utanför kontoret, en halvtimme senare var jag på väg hem igen. Väl hemma efter ytterligare en halvtimme ringer chefen och beklagade sig över att han råkat tabba sig med tiden. Så istället fick jag en day off och jag får jobba kvällspasset i morgon. Jag får se det som så att ja fick mig en härlig förmiddags promenad i solskenet. Helt sjukt vad lite sol kan göra, man känner sig redan mycket piggare på både utsidan och insidan.

Nu ska jag sätta fart med maten innan mina fina killar avlider av hunger. Stekt laxfilé med potatis och vitvinssås står på menyn. Mums!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR