Torsdag

Godmorgon mina hjärtan!

Jag har precis varit iväg och lämnat min fina lilleman på dagis för sista gången den här veckan. I morgon tar vi äntligen helg. Idag tog jag mig tiden att faktist ta upp det här med Ellepelles sovtider, då jag tycker att han sover på tok för lite på dagis. Vilket i sin tur resulterar att han tok däckar på eftermiddagen och vägrar sova på kvällarna. Nog för att han sover hela nätter, men inte så många timmar som ett barn egentligen behöver för att orka en hel dag på förskolan. Vi får väl se hur det går helt enkelt, jag återkommer om detta i ett senare inlägg.

Idag är jag ensam hemma större delen av dagen, då min finaste ska iväg till tandläkaren samt uträtta några ärenden. Så skönt, känner verkligen att jag behöver den tiden till att sitta ner i lugn och ro med jobbsök och annat viktigt som jag måste få uträttat. Ibland behöver man helt enkelt bara tid till att tänka och reflektera över saker och ting. Känner inte ni också så ibland?! Åtminstonde så vill jag tro att det är så.

Nu - meditera och sedan frukost.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR