Söndag med födelsedagsfirande



Jag fick knappt sova någonting alls i natt, dels på grund av djävulsk mensvärk och för att lilleman envisades med att spotta ut nappen sjuttioelva gånger.

Hur som helst, det är söndag och vi har varit hemma hos pappa på födelsedagskalas. Det bjöds på smörgåstårta med handskalade räkor och chokladmoussé tårta till efterrätt. Hur gott?! Ellepelle var som vanligt helt uppe i varv och skulle absolut inte sitta vid bordet och han hade absolut inte tid att äta. Det var knappt så att vi andra fick någon ro.

Nu är vi i allafall hemma och lilleman har jag precis stoppat i säng. Så snart han har somnat tänkte jag parkera mig i soffan och glo på tv en stund. Känner att jag behöver varva ner efter denna långa och tålamodskrävande dag. I morgon tar vi nya dagistag, can't wait!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR