27:e februari 2012

Morning!

Sitter här i köket och njuter av lugnet (läs: tystnaden) detta med en stor kopp chai thé och en skvallerblaska. Lilleman lämnade jag på dagis för dryga halvtimmen sedan, lyckligare unge får man leta efter. Inte så konstigt kanske med tanke på att vi snart varit hemma i 1½ vecka. Nu går det tydligen vattkoppor på dagis också, never ending story det där. Kan vi inte få allting på engång så att vi kan få vara friska någon gång?!

Idag hade jag även tänkt att påbörja ett nytt litet projekt här hemma. Måste få ordning på hyllan i vardagsrummet, sätta in alla bröllopsfoton i ett album samt få upp allt blomster vi har här hemma. Pappa har tagit skott på lite blommor åt oss som vi fick med oss hem igår. Nu när jag vet hur jag ska ta hand om dem, blir det plötsligt så mycket roligare med blommor. Nu har vi förvisso bara en massa lättskötta växter så som fredskallor och flamingos. Ska bli ritkigt spännande och se hur min fina klätterväxt tar sig framöver.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR