Han sover i sin egen säng nu...

Ni får ursäkta min frånvaro, men just idag har jag varken haft tid, ork eller lust till bloggen. Det händer inte så mycket spännande just nu, men för lilleman händer det en massa saker. Andra natten i rad som han med egen fri vilja sover i sin egen säng, och jag kunde inte vara mer stolt. Jag har bara gått och längtat efter den dagen då han ska sluta att sova i våran säng, vilken frihet! Plötsligt känns våran annars så trånga säng så väldigt stor igen. Äntligen slipper jag ligga halvt utknuffad på kanten, och aldrig har jag sovit så gott som jag gör nu.

Vad har vi annars gjort idag då? Lilleman har hängt på dagis och själv har jag jobbat ett par timmar nu på kvällen. Så skönt att jobba regelbundna tider istället för varannan dag hit och dit. Idag gick det riktigt segt och jag fick knappt någonting sålt, så värdelöst!

Nu stänger jag ner för ikväll så hörs vi på bloggen i morgon ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR