Våran tisdag

Hej Hej!

Har precis varit nere i tvättstugan och hämtat upp de sista torra kläderna. Vika fanskapet får dock vänta tills i morgon, vilket jag är på tok för trött att göra just nu. Idag har vi haft en riktig segardag här hemma och jag känner mig som crap. Har mest glidit omkring i mjukisarna hela dagen och inte fått något vettigt gjort överhuvudtaget. Min finaste hämtade hem Ellepelle från dagis som vanligt vid två-tiden, kunde knappt tro mina öron när jag fick höra att han var sist kvar på avdelningen. Tydligen har väldigt många insjuknat i allt från magsjuka till extrema förkylningar. Än så länge har vi klarat oss bra, peppar peppar ta i trä!

Väl hemma så blev det till att äta en tidig middag, både jag och lilleman är gladare när hela familjen är samlad. En stund senare fick vi spontan besök utav plastmamma/mormor Anna som hade vägarna förbi. Hon och pappa var gifta tidigare och fick ett barn, min lillasyster dvs. Hon var för övrigt lika gammal som jag är nu när hon och pappa gifte sig, idag är jag själv gift och har barn. Lite sjukt när jag tänker på det faktist, haha. Vi satt och snackade ett tag samtidigt som lilleman insisterade på att vi skulle bygga med lego. Han vet då allt hur han ska smöra till sig uppmärksamhet, lilla sötungen! Vi har haft en riktigt mysig eftermiddag med andra ord.

I skrivandets stund sussar min fina lilleman för natten. Själv tänkte jag parkera mig i soffan för nu fortsätter nämligen min dejt med dropdeadgorgeous Heidi Klum och resten av gänget i en ny säsong av Project Runway. Awesome!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR