Mammas lilla sjukling ♥

Magsjukan härjar fortfarande, stackars lilleman är så dålig i magen. Innan jag visste ordet av det så hade ungen bajsat ner både sig själv och köksgolvet tidigare i morsse. Fast föda kommer inte på tal, så idag har vi endast hållt oss till allt vad kallas flytande. Annars så är han pigg som en lärka, springer, leker och busar som vanligt. Inget fel på det allmänatillståndet med andra ord. Skönt!

Själv har jag precis suttit i telefon med en person från ett företag här i Södertälje som jag skall på arbetsintervju hos i morgon förmiddag. Spännande! Om detta är ett jobb för mig har jag inte en aning om. Nu däremot tänkte jag parkera mig vid spisen och tillaga någon form av middag. Gissar på att det blir en tidig kväll för min fina lilleman som för tillfället ligger på köksgolvet och vrålar.

Time's up!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR