Zombie ( eller bara en väldigt sliten mamma...)

Jag kände mig mer död än levande när lilleman slog upp sina stora blå klockan 05:00 i morsse. Det var nog ett smart val av oss att hålla honom hemma idag, för usch så ruttet han mår min lilla älskling. Nu har vi beslutat oss för att åka in med honom till vårdcentralen i morgon bitti för att lyssna på lungorna och förhoppningsvis få ett starkare penecellin utskrivet. Vi har än sålänge bara gett honom alvedon i kombination med ventoline, och detta regelbundet. Men trots det så tycks varken febern eller hostan vilja ge med sig.

Idag har vi allafall hunnit med en storhandling på Maxi, för att sedan åka och hälsa på älsklingens kusin m.familj en sväng under eftermiddagen. Dock blev det ingen längre visit för min egen del då jag var tvungen att jobba ett par timmar nu på kvällen. Har som vanligt haft en stört rolig kväll tillsammans med mina kollegor och jag fick riktigt mycket sålt även idag. Kul!

Nu stänger jag ner för ikväll, så hörs vi på bloggen i morgon!♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR