8:e Juli 2012

 
Har som vanligt inte haft någon som helst tid till att blogga, istället har jag varit upptagen med livet och familjen. Bilderna ovan är från gårdagens födelsedagsfirande för våran lilla kille som fyller 2 år på onsdag. Vi blev ett härligt litet gäng på drygt elva personer och vi dukade upp på mammas balkong och dekorerade med ballonger och serpentiner. Lilleman fick massor med fina presenter och den fina biltårtan som jag och lillasyster satte ihop skall vi inte tala om. Tack alla fina som var med och gjorde lillemans födelsedag till den absolut bästa!
 
Till kvällen satte vi oss ute på balkongen, drack tyskt öl och rökte vattenpipa. Det är vid sådana stunder som livet är så tacksamt att leva. En känsla av sinnesfrid och total harmoni! Vi kom hem strax innan halv elva, lilleman stupade i säng och jag och baby love fick en stund för oss själva. En stund till att bara förlora oss i varandra, så ljuvligt, så underbart, så nedrans välbehövligt!
 
Idag bjöd lilla hjärtat sin trötta mor på sovmorgon, det tackar vi för. Det råder semesterkänslor i vårat annars så lugna bostadsområde. Grannarna har dragit upp musiken på högsta volym och folket festar som aldrig förr. Lilleman är inte sen med att haka på genom att göra sina absolut snyggaste dans moves. Ska strax ställa mig i köket och slänga ihop lite lunch. Blev så vansinnigt mycket mat över från igår. Funderar på att jobba i ett par timmar så snart baby love kommit hem från jobbet. Sedan blir det familjemys för hela slanten.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR