Ändring av semesterplaner

Jävla skit också, vårat mobila bredband har slutat att fungera och jag har för tillfället ingen åtkomst till vare sig internet eller bloggen. Så för tillfället bloggar jag från jobbet då chefen är på semester. På tal om semester så har vi fått lov att avboka resan ner till Palma. Det hade något med förhöjd avreseskatt vilket vi inte var villiga att betala. Så istället krävde vi pengarna tillbaka och vi bokar istället en vecka nere på Cypern. Så mycket mysigare om ni frågar mig! Dock reser vi inte förens i slutet av augusti, funkar ganska bra då jag tänkte passa på att jobba lite från det att vi kommer hem från landet. Aldrig fel med lite extrapengar i plånboken!
 
I morgon blir det kalas för världens finaste lilleman som blir 2-år på dagen.Vid den här tiden för två år sedan åkte jag in på BB med kraftiga värkar. Helt sjukt att tänka att den där lilla ungen har legat i min mage, nu längtar vi istället tills vi blir gravida med nummer två. Men för att återgå till morgondagen så har jag en hel del att förbereda. Lägenheten skall storstädas, mat och balllonger skall inhandlas, tårta måste fixas osv osv. Kommer bli toppen!
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR