Bebismys

 
Den här lilla godingen fick jag rå om i lördags hemma tillsammans med resten av kompisgänget hemma hos fina Ghada och Heimann. Gissa om jag blev ännu mera bebissugen än vad jag redan är?! Jag var lite orolig i början att lilleman skulle bli grön av avundsjuka, men icke. Han var förmodligen upptagen med så mycket annat, så som Lukas alla miljoner leksaker, maten och alla människor som var där. Annat blir det väl när han får sig ett eget syskon, då uppmärksamheten måste fördelas på ett helt annat vis. Som jag längtar till den dagen!
 
Igår var vi hemma hos älsklingens kusin där det bjöds på grillat, bakelser, thé och vattenpipa. Alltså har vi haft ännu en fullspäckad helg och nästa blir inte ett dugg bättre. Hoppas även på hinna med en hel del parkhäng i veckan med tjejerna om vädret tillåter dvs.
 
Jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning, sedan sticker jag in till kontoret i någon timme eller två. Iväg och hämta lilleman på dagis vid två, hem, laga mat och sedan tillbaka till kontoret igen. Jag älskar friheten att kunna styra över mina egna arbetstider, tänk om man ändå kunde ha det så jämt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR