Hajjdi!

Hej och förlåt för dålig uppdatering. Detta dels på grund utav att lilleman har varit sjuk, samt att han på något vänster trampat sönder skärmen på datorn. Sitter för tillfället uppkopplad mot teven för att jag överhuvudtaget skall kunna se någonting. Suck! Vi får se hur mycket tillgång jag får till internet framöver, har verkligen inte råd att köpa en ny dator som det ser ut just nu.

Annars då? Jag har haft en riktigt dålig start på veckan med på tok för lite sälj. Det blir alltid så i slutet av månaden, men förhoppningsvis går det lite bättre vid månadsskiftet. Vi har också dragits med magsjuka och lilleman har varit allt annat än på topp de senaste dagarna. Vi höll honom hemma idag, men i morgon ser det ut att bli nya friska tag. På fredag kommer mamma och syster för att stanna över helgen, får bara hoppas att det vackra vädret vill hålla i sig tillsdess. Idag kunde man till och med skippa jackan för att praktiskt taget sitta i t-shirt. Härligt!

Nu mina vänner skall jag bära in en sovandes liten lilleman och sedan tänkte jag väl krypa upp i soffan ett slag. Min finaste är hemma hos brodern för att kolla på någon tråkig fotbollsmatch men lär väl dyka upp anytime soon.

Nighty!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR