Mello times!


En lugn och skön kväll i tv-soffan framför melodifestivalen övergick ganska så snabbt till ett mer eller mindre stressmoment. Ellepelle har gnällt, grinat och bråkat större delen av dagen och det är inte över än. Jag skulle kunna vrida nacken av ungen i ren frustration. Jag längtar sällan efter helg och ledighet numera, måndag du är saknad!

Så vad tyckte jag om finalen i melodifestivalen då?! Jag lär ju inte direkt vara ensam om att fullkomligt älska Loreen med den helt fantastiska låten Euphoria. Nu får vi bara se till att kamma hem storvinsten i Eurovision Song Contest som i år äger rum i Baku. Vi hejjar på dig Loreen! Måste även tilläga att Danny, Molly Sanden, Dead by April och Ulrik Münther var grymma nu ikväll. Fuck Ranelid och knarkpatrasket Torsten Flinck, hade någon av dem vunnit nu ikväll så hade förmodligen halva sveriges befolkning bojkottat Eurovision.

Nu - borsta tänderna och sedan sooooooova!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR