Buskul på sjöhistoriska museét







Vår lediga fredag har vi tillbringat på sjöhistoriska museét, jag och mina fina killar. Jag läste något om att dem skulle ha en fin lek och skapar hörna. Ellepelle kutade mest runt och spanade in alla tusentals båtar innan han försiktigt började undersöka lekhörnan.

Efter en timmes lek, packade vi in oss i bilen och styrde kosan mot närmsta mataffär för att handla hem god mat och gottis till kvällen. Till middag åt vi färdiggrillade revbensspjäll, kyckling och potatis med vitlöksbröd. Mums! Nu lider jag istället av jordens matkoma, jag vet inte om det var maten som var så god eller om det var jag som var så hungrig?! Förmodligen en kombination av de båda. Jag ska strax inta soffläge och se om det går något bra på tv en kväll som denna.

Och till er andra önskar jag en fortsatt trevlig fredagskväll ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR