Längtan efter varmare tider

Tänkte kika in här och skriva ett par rader innan jag stänger ner för ikväll. Ellepelle har börjat envisas med att sova super sent och vakna alldeles för tidigt på morgonen. Ni kan ju bara tänka er hur trött jag har varit, jag är ett vrak! Jag brukar vanligtvis ta reda på både mig själv och hemmet efter morgonens lämning på dagis, men idag kröp jag ner under täcket för att ta igen lite välbehövlig sömn. Skönt kan jag lova!

Annars har jag haft en riktig rivstart på jobbet denna vecka då jag lyckats sälja över mina egna förväntningar. Cash is king! Idag bjöd världens bästa Ebbe på tårta, och på torsdag dagen till ära har jag erbjudit mig att baka något smaskigt för att fira internationella kvinnodagen. Hoppas även på att kunna åka och storhandla lite denna veckan, om inte försäkringskassan fortsätter att bråka med mig vill säga. Har fortfarande inte sett röken av min föräldrapenning sedan i januari månad. Vi får väl se om dem lyckats justera detta tills i morgon, let's hope so! Vi har det så sjukt jäkla knapert just nu. Varje månad händer det något som gör att pengarna rullar iväg utan att vi ens hinner se skymten utav dem. Nu när jag har börjat jobba så ska vi väl inom en snar framtid skrapa ihop lite till en resa tills nästa vinter åtminstonde. Planen är väl att vi ska semestra i antingen Thailand eller Indien..eller varför inte båda?!


Bjuder på en bild från i mars 2010, solnedgång på Baga beach. Längtan tillbaka är total!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR