1:a maj 2012

Hej raringar, har ni haft en trevlig Valborg? Själv hade jag en riktigt mysig kväll tillsammans med min finaste på Oleary's nere vid maren, med brasa på vattnet utanför. Lilleman lämnade vi kvar hemma hos bästa faster, lika bra då Södertälje var fullproppat med folk. Vi passade på att njuta riktigt ordentligt av våran barnfriakväll, för vem vet när vi får barnvakt nästa gång?!

Idag är det första maj och den kunde inte ha varit bättre med tanke på det fina vädret. Dock är jag fortfarande sliten sedan gårdagen, och att vara hemma med en liten tar sannerligen på krafterna. Men i morgon äntligen, återgår allting till det normala. Har massor med saker som jag måste hinna med, samtidigt som jag ska försöka hinna med mig själv. Känner hur den kreativa lilla människan inom mig börjar ta plats, det är så mycket som jag vill göra. Men frågan är, hur skall jag hinna med?!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR