Dag 2 - I hemmet där du bor







Här är lite bilder på hur vi bor på våra ynka 58 kvadrat. Vi flyttade hit ganska så omgående efter det att lilleman kom till världen. Jag drömmer ofta om att bo större, att ha minst ett rum till! Men fortfarande så älskar jag planlösningen så som vi bor nu, bara inredningen jag önskar vore annorlunda. De mörka möblerna får lägenheten att krympa, dämpar liksom allt ljus. Nu till sommaren står balkongen som prio ett på listan, resten får komma vid ett annat tillfälle när tid och pengar ges.

Ni skulle bara ha sett hur lägenheten såg ut när vi först flyttade in här. Vi har verkligen renoverat den från topp till tå med nya tapeter, nya väggar och tak. Hur som haver, jag är glad bara vi har mat och tak över huvudet. Man får helt enkelt vara glad över det lilla man faktist har.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR