Dag 5 - Saker som får dig att må bra

♥ Min älskade familj och fina vänner
♥ Att vakna till strålande sol och klarblå himmel
♥ Att vakna upp till söta sms
♥ Frukost på sängen 
♥ Nystädad lägenhet och nybäddad säng
♥ Lyssna på musik i min helt egna smak
♥ Gå till jobbet och göra bra ifrån sig
♥ När någon jag inte känner ger mig fina komplimanger, det kan göra hela min dag
♥ Tänka på Indien
♥ Resa och se mig om i världen
♥ När jag har gjort ett riktigt bra köp
♥ Skaldjursfrossa och stora glas vin en ljummen sommarkväll
♥ Lata dagar på stranden
♥ Läsa en riktigt bra bok
♥ Ta-hand-om-mig-själv dagar
♥ Känslan av att leva i nuet
♥ Kunskap
♥ Doften av syrénbuskar
♥ Körsbärsblom
♥ Hänga i mjukiskläder en hel dag utan några somhelst måsten
♥ Leva och må bra
♥ Att göra någon annan glad





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR