Friday I'm In love ♥





Hej sköna, soliga, efterlängtade fredag! Du är så välkommen!
Äntligen har vi tagit oss hem till mormor, min fina lilleman var duktig och sov i princip hela vägen hit. Han vaknade lagom tills vi klev av tåget, knatade en bit och skonade sin kära mor från att slippa dra både vagn och unge upp för mördarbacken. Den kanske inte ser så farlig ut, men tro mig...med min dåliga kondis lägger jag mig hellre raklång på backen och dör en smula.

Trött som ett jäkla grottmongo sticker vi nu ut i det härliga vädret för en promenad till parken. Så snart min finaste avslutat morgonpasset på jobbet, hämtar han upp hos för att åka och handla till kvällens grillmys. En kväll med balkonghäng, god mat och ett glas rött tillsammans med dem bästa. Åh, livet är så härligt att leva!

Ha en super fin fredag kära läsare!♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR