Migrän-mama



Fy farao för denna dag. Vaknade upp strax efter klockan åtta av ett kraftigt migränanfall som hållt i sig ända tills nu och pågår än. Hade inget val, mer än att kliva upp, servera frukost åt lilleman för att sedan lämna på dagis. Trodde nästan att jag skulle svimma av yrsel på vägen, kom hem, bloggade lite fort och bäddade ner mig i sängen igen.

Vaknade återigen vid tolv-tiden, duschade och hämtade hem min fina lilleman. Planen var att vi skulle möta upp Sofia och hennes lilla Anton för en promenad uppe på Torekällberget. Men med tanke på regnet som vräker ner utanför fönstret och min huvudvärk så får vi ta det en annan dag. Tråkigt, men så är det. Blir hemma från jobbet idag, finns inte en chans att jag orkar jobba i detta tillstånd. Jag ska strax slänga ihop kvällens middag och invänta min finaste som kommer hem anytime soon. Tills dess får lilleman hänga med en sjuk och tråkig mama.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR