Utslagen hjälte...



Det blev en sväng till akutmottagningen med lilleman för omplåstring sent igår kväll. Idag är han blå och fortfarande ganska så svullen runt ögat. Vi slapp nålen och tråden, istället limmade dem ihop det spruckna ögonlocket och plåstrade sedan om med stripes. Jag har ännu inte vågat mig på att byta plåster, så jag överlåter det till pappan i familjen. Om det är något jag inte klarar av, så är det mitt älskade barns hjärtskärande gråt. Det gör ont ända in i själen, så jag låter bli!

Idag är vi bara hemma och myser, hade inte samvete nog att lämna honom på dagis så som han ser ut. Istället bjöd lilleman på sovmorgon och vi vaknade strax efter klockan tio. Klev upp, åt frukost och sedan klädde vi på oss och gick ut på en långpromenad till Ica. Tog även en sväng förbi lekparken på vägen hem. Lilleman har slocknat i soffan. Själv tänkte jag passa på att duscha och göra mig i ordning innan jag sticker till jobbet ett par timmar.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR