Dagen i smått & gott





Lite tomt på bloggfronten för tillfället. Beror mestadels på att jag har varit upptagen med livet och familjen ♥
Jag sov riktigt kasst natten till idag, somnade någon gång vid halv fyra men redan uppe strax innan klockan nio i morsse. Vi klev upp, åt frukost, duschade och gjorde oss i ordning. Så snart vi var klara promenerade vi till bussen till Östertälje där vi tog pendeln ut till Sollis för att möta upp min fina mamma och syster.

Tog en snabb runda i centrum, och ut kom jag med två nya par skor till lilleman. Åh, vilken lycka! Jag ska fota och lägga upp här på bloggen i morgon när jag orkar och har tid. Lilleman har varit som tokig i sina nya dojjor och påpekat minst sjuttioelva miljoner gånger hur "siiiiina och tyffa" ( fina och tuffa) dem är. Och jag är minst lika beredd att hålla med. Efteråt fortsatte vi vidare hem till mormor för lunch och fika. Så himla mysigt att äntligen få träffas igen, även om vi var trötta så tror jag att det var en väldigt bra medicin för en annan.

Nu ikväll har vi haft en lugn och skön kväll hemma hos mor. Det har hunnits med en promenad ner till affären, ätit en fantastiskt god middag, druckit gott och en hel del soffhäng. Bättre än så kan det inte bli! Min fina lilleman sover sedan en tid tillbaka och jag ska strax göra detsamma. I morgon blir det en heldag ute i trädgården, det skall krattas löv och göras fint i rabatterna. Lite senare under eftermiddagen möter vi upp min finaste i Årstaberg för att sällskapa hem till Södertälje. Till kvällen blir vi däremot barnfria för en mysig kväll på stan med god mat, öl och fotboll. Skönt att bara få lägga rollen åt sidan och bara få vara Lina!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR