Tvättstuga




Godmorgon!♥

Kiddo är fortfarande sjuk och i natt vid tre-tiden kräktes han ner både sig själv, mig och sängen. Vilken tur att man inte är äckelmagad, eller så har jag jag helt enkelt bara blivit härdad från spädbarnstiden. Den där eländiga febern ser inte heller ut att vilja ge med sig anytime soon. Så förbaskat tråkigt! Men vi kämpar på så gott det går med alvedon var 4:e timme. Dricker gör han, men någon mat kommer då inte på tal.  

Idag hänger vi nere i tvättstugan, hittils har jag hunnit köra tre maskiner. Skiter i att jag är sjukligt trött och knappt orkar stå upp. Har massor som jag måste hinna med innan vi tar helg här hemma. Jobbet blev lidande igår då våran ip-telefoni låg nere och tyvärr är det nog inte så mycket bättre idag. Men jag håller tummarna!

Medans kiddo sover gott, passar jag på att slänga i mig frukost för att sedan återvända ner till tvättstugan. Lite senare tar vi en promenad i det fin fina vädret. Solen skiner och jag vill UT UT UT!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR