Grillmys ♥





Jag behöver väl knappast nämna för er vilken underbar dag vi har haft! Min finaste var världens bästa och hämtade upp mami från jobbet, och därefter plockade han upp mig och lilleman för att åka och handla till kvällens grillmys. Vi grillade bl.a revbensspjäll marinerade i red chili, fläskkarré, majskolvar och massa annat gott. Blev också en sväng till systemet för att handla hem världens godaste körsbärs öl samt något tyskt öl som jag inte minns namnet på.

Medans vi har grillat och druckit gott, tultade lilleman omkring i trädgården och pysslade med lite allt möjligt. Ända tills han gjorde en kullerbyta ner för den lilla branten ned till vad som en gång varit ett potatisland. Nog för att han landade mjukt, men som jag inte kunde hålla mig för skratt där han for som en liten vante. Mammas och pappas älskade lilla skrutt! Efter maten satt vi kvar ute på balkongen, rökte vattenpipa och snackade skit. Så väldans mysigt!

Hela huset sover, endast mama lämnas vaken. I morgon hänger vi ute i trädgården, klipper och rensar ogräs. Gäller att ta vara på det fina vädret så mycket vi kan, vill och får. Inget klagande på värmen här inte, nix nix nix!☀



ami

Det var det verkligen, testa på receptet :D


Blogg: http://silverlady.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR