Våran fredag



Kvällen är kommen, lilleman sussar sött i mosters säng och mamman tar det lugnt framför datorn.
I vanliga fall brukar jag få kämpa i timmar med att få lilleman i säng, men inte idag. Efter den långa kvällspromenaden var stackarn helt slut i både kropp och knopp.

Annars så har det varit full rulle mest hela dagen. Tog pendeltåget ut till mamma strax efter lunchtid och vi har varit kvar här sedan dess. Hjälpte min fina syster med smink och hår innan hon drog ut för en partykväll med vännerna. Om det är någon som behöver det, så är det hon. Jag är så stolt över den där tjejen så det inte är klokt!

I morgon sticker vi in till stan så snart min finaste slutat jobbet, vilket lär bli runt tre-tiden. Sedan käkar vi en tidig middag på någon mysig restaurang samt lite shopping. Måste hitta något snyggt att ha på mig på söndag samt nya shoes.

Nu blir det en lugn och skön kväll i soffan för mamma, kanske lägga en uppiggande ansiktsmask och fixa naglarna.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR