9:e november 2012

 
Här hemma har vi precis duschat och gjort oss i ordning. Inväntar frugan som snart kommer hem från arbetsförmedlingen, håller tummarna för att intervjun gick vägen. Sedan tänkte vi ta oss ner på stan för lite fika och fönstershopping. Solen skiner, förmodligen brutalt kallt ute men det skiter vi i. Jag måste komma ut och lilleman likaså, ungen har varit så nedrans grönjävlig dessa dagar att jag skulle kunna skänka honom mot avhämtning. Skämt åsido, men jag är så less på att vara sur och arg. Jag tror att lite frisk luft kommer göra honom gott!
 
Ikväll blir det en lugn och skön hemmakväll, förhoppningsvis somnar lilleman tidigt så att jag och min fina baby love får lite välförtjänt kvalitetstid. Något som vi verkligen behöver! Mamma jobbar sent, därför blir vi hemma. Vi får ta igen vårat obligatoriska fredagsmys nästa fredag istället.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR