Bland höstens alla löv och blad

 
 Idag har vi tagit vara på det fina vädret och höstpysslat ute i mammas trädgård. Krattat löv som vi sedan stoppade i stora svara sopsäckar och lilleman var inte sen med att hjälpa till. Det är då inga dåliga nypor han har, för herregud vad det gick undan. En fröjd för ögat må jag säga! I nästan en timme var vi ute innan det var dags att käka lunch.
 
Ska strax duscha och göra mig i ordning, för vid tre-tiden måste vi befinna oss i Årstaberg där vi möter upp baby love. Jag hade tänkt att vi skulle åka och hämta ut babyboxen, men med tanke på att det är alla helgons dag så lär det nog vara stängt?! Sedan tänkte vi käka middag på något mysigt ställe innan vi fortsätter hem mot Södertälje. Hoppas på att övertala baby love att följa med mig till kyrkogården, det är ju så sjukt vacker just under alla helgona helgen.
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR