En sista gång

 
Det har varit ett sant nöje, tillsammans med hjälp från en vän att spåra personen som finner det oerhört roligt och intressant att trakassera mig anonymt. Synd att det inte riktigt fungerar bara, det får bara personen i fråga att framstå som en idiot. Ip-adressen har vi i allafall spårat till Alma folkhögskola belägen på Årstaängsvägen 31, och jag har därmed kontaktat nätverksägaren samt folkhögskolan. En polisanmälan kommer att göras för olaga personangrepp och trakasserier. Personen i fråga kommer förmodligen att bli avstängd. Så nästa gång du försöker få mig att må dåligt genom att kommentera anonymt, så kan jag bara hoppas för din egen skull att du tänker dig för både en och två gånger! Vad jag bara inte förstår är vad du vinner på att kommentera om hur ful jag är och hur missanpassat mitt liv är? Måste verkligen sticka i ögonen och vända sig i magen när det går bra för andra?! Men det är klart, det är ju så jävla enkelt att sitta bakom en fånig liten skärm och spy galla bara för att man känner för det. Mitt råd till dig skulle vara att försöka gå vidare, du gör dig själv till åtlöje inför mig och inför andra som måste stå ut med att läsa dina osmakliga kommentarer. Om mina bilder och mina texter stör dig så sluta klicka dig in här och förpesta min tillvaro. Tack!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR