Godmorgon torsdag!

 
Godmorgon! Nåja, här drog morgonen igång redan strax efter klockan sju. Första gången på jag vet inte hur länge som vi faktist vaknar före det att väckarklockan ringer. Så härligt att kunna ligga kvar i sängen och mysa med världens bästa lilleman. Finns nog ingen unge i hela världen som är så mysig på morgonen, nu längtar jag tills jag får vakna upp brevid mina snart två underbara barn ♥ 
 
Lämningen på förskolan tog något längre tid idag. Som den hönsmamma jag faktist är, ville jag se till att lilleman var ordentligt påklädd. En mamma vet alltid vad som är bäst för just sitt eget barn, och jag väljer med all säkerhet ett plagg för mycket än ett för litet. Inser dock att jag måste införskaffa en ny overall, och detta snarast. Även en varm halskrage som håller kvalitén samt ett mysigt fleece underställ. Jag har för mig att Kappahl hade ett helt okej sådant för en billig peng. Perfekt då jag råkar ha just en massa rabatt kuponger på just Kappahl.
 
Ikväll kommer fina frugan hit och stannar ett par dagar framöver, i allafall som jag förstod det. Då blir det hårfix, god mat och mys i massor. Nästa vecka byter baby love till kvällspass och förhoppningsvis får vi lite mer kvalitetstid. Har så mycket som måste fixas och planeras inför julhelgen, fullspäckat är bara förnamnet!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR