Hem till mamma

Sovmorgon, hah...vad är det? Bara för att det är fredag och vi är lediga, så skulle lilleman till att vakna tidigare än tidigast. Är det ändå inte typiskt? Här hemma har vi precis duschat och gjort oss i ordning, väntar bara på att lilleman ska äta upp sina mat. Sedan sticker vi hem till mamma och stannar där tills i morgon, ska bli riktigt skönt att få vila upp sig och få rå om min fina man för ett slag.
 
Har också suttit i telefon med fina Paula, och tillsammans kom vi överrens om att jag skulle hämta jackan nere på stan i morgon. Så typiskt att hon skulle hit till Södertälje just den dagen då jag inte befinner mig här. Men det löste sig, så det får bli en tur ner till centrum så fort vi kommit hem i morgon eftermiddag. Den där jackan kommer att användas flitigt nu när magen växer sig allt större. Haft rediga problem med att sova om nätterna då jag får små sammandragningar med jämna mellanrum. Det liksom drar i ljumskarna och det känns att det bor en liten människa där inne som älskar att leva loppan. Första sparken (tydlig "buff") fick vi uppleva sent i förrigår. Så magiskt att jag nästan ville gråta en tår av lycka!
 
Ska försöka blogga under kvällen, om inte så vet ni i allafall varför. Familjen kommer först!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR