Jag vann Mom2Mom jackan!

 
Var tvungen att nypa mig själv i armen, när jag klickade mig in på Paulas blogg för bara en liten stund sedan. Det här gjorde verkligen hela min dag, nu har lilla magen något att växa i och förhoppningsvis få känna sig lite snygg! Tack fina Paula, och stort lycka till med bebis!
 
Lämnade lilleman på dagis för dryga timmen sedan, och idag ville han inte alls att jag skulle gå. Han klängde sig fast vid mitt bröst likt en liten schimpans unge och höll sten hårt fast. Gör ont i hjärtat varje gång vi måste säga hej då, även om jag vet att det ger med sig efter en liten stund. Hoppas på att frugan vill vakna snart så att vi kan käka frukost och göra något utav dagen. Får väl sitta och slänga iväg några jobbansökningar under tiden, kan inte någon snäll själ bara ge mig ett jobb?! Längtar så tills svarsdatumet har löpt ut, så jag får reda på om jag kommit in på kursen jag har sökt till våren. Nog för att det kommer bli tufft att studera samtidigt som jag är mammaledig, men skam den som ger sig!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR