New in till bebis!

 
Snart halvvägs in i graviditeten, och jag kan omöjligt förstå att det faktist händer på riktigt. Igår när jag strosade omkring inne på Lindex barnavdelning råkade jag vila ögonen på den här gobiten ovan. Samtidigt som jag började klämma och känna på filten, kunde jag ana ett svagt buffande inne i magen. Det kändes bara så rätt ♥
 
Idag blir bara en lugn dag hemma då vi fick skjuta upp på våran playdate tillsammans med Frida och Carina. Istället har vi skjutit upp det tills på lördag. Sjukt tråkigt väder ute och jag bara längtar bort till varmare breddgrader. Förhoppningsvis blir det en tripp till Barcelona i sommar, om ekonomin tillåter dvs. Annars hoppas jag på att vi skall kunna ta oss iväg till Thailand eller något annat härligt resemål till nästa vinter.
 
Lite senare ikväll kommer i allafall frugan hit och stannar tills i morgon. Mys, god mat och tjejsnack i massor! Jag har saknat min lilla fruga!
 


Sofia

Hej. Ska ni ha playdate imorgon?? Vi är också lediga. Kraaam

Svar:
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR