Projekt storstädning!

Lika barn leka bäst ♥
 
Hej mitt i storstädningen! Ledsen att jag inte hunnit uppdatera så mycket under dessa två dagar, men jag och lilla familjen har helt enkelt haft fullt upp med annat. Ska strax springa ner till tvättstugan och köra igång två maskiner och sedan fixa det sista här hemma. Lite senare vankas det tårtkalas tillsammans med lillemans faster, kusiner m.fl.
 
Som vanligt har jag inte en aning om vad jag ska ha på mig, byxor är inte att tala om och nästan alla fina toppar börjar bli för små. Jag måste seriöst börja handla lite raffiga mammakläder, det här håller bara inte! Idag går jag och lilla bebben in i en ny vecka. Magbilder utlovas, samt vad som händer i kroppen under denna vecka.


Anonym

Hej! Kan inte du skicka den bilden till mig, den är så fin. Puss mamma

Svar: Självklart <3 Jag tyckte att den var helt underbar!
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR