Våran tisdag

 
Har varit lite frånvarande här på bloggen, då jag har valt att lägga all fokus på hemmet, mig själv och familjen ett slag. Som ni kanske vet köpte vi en ny soffa för ett tag sedan, så jag ville egentligen bara kika in här och visa er hur det blev. Jag måste bara tillägga att vi idag köpte en ny matta samt fårskinnspläd, så allting är inte riktigt på sin plats ännu. Men jag är så sjukt nöjd och vardagsrummet känns som ett helt annat rum.
 
Bäst av allt vore ändå om vi fick en ny lägenhet alt. radhus så att vi äntligen kan förverkliga alla våra drömmar och ungarna kan få ett eget rum. Har spanat in så mycket fint dessa dagar, speciellt till våran snart nya lilla familjemedlem. Bara fyra veckor kvar till RUL, det är knappt så att jag kan förstå det själv.
 
Mina fina killar har somnat för natten, själv tänkte jag plocka fram chips påsen samt ett stort glas mineralvatten. Twilight-vecka ikväll, i morgon och på torsdag och jag är i extas! Nu saknas bara biljetter till fjärde och sista filmen ur The twilight saga som har premiär 14:e november. Can't wait!


Frida

Det blev suuper fin, gumman.

Svar: Tack finis! Visst blev det bra? Och mer förändring ska det bli!
linelias.blogg.se

Anonym

Ni har fått det riktigt fint nu!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR