Elias ska bli storebror!

 
Det är med en enorm glädje och kärlek som vi äntligen kan berätta att Elias ska bli storebror. Jag har inte velat gå ut med något innan allting var definitivt. Den 30 augusti plussade vi med vad som ska bli ett syskon någon gång i början av maj i nästa år. Vi kan omöjligen beskriva hur lyckliga och förväntansfulla vi är på att få träffa den lilla skatten i magen. På tisdag går vi in i v.10 (9+0) och jag har en känsla av att den här graviditeten bara kommer dra iväg utan att vi ens vet ordet av det.
 
Jag ska försöka ta en bild på vad som ska lika en mage som började ta form redan i v.5. Trodde inte att det skulle synas så tidigt, men se där så fel man kan ha. Jag är så förväntansfull med tanke på att jag missade de första 6 månaderna med Elias. Längtar redan till nästa mvc-besök om dryga två veckor!


Carina

Stort grattis!!! Vad roligt o spännande för er att få uppleva hela graviditeten den här gången. Anade att det var det du nenade i ett blogginlägg förut. :)

Carina

Stort grattis!!! Vad roligt o spännande för er att få uppleva hela graviditeten den här gången. Anade att det var det du nenade i ett blogginlägg förut. :)

Sofia

Grattis igen!! Så glad för er skull =) Kramar från oss.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR