Söndag, pizza & soffhäng

Har fortfarande ingen tillgång till dator, så jag bloggar från iphone istället. Jag är helt ny på det här med appar, instagram så ni får helt enkelt stå ut med ett bildlöst inlägg idag. Till och med lilleman är mer hi-tech än vad jag är, han har stenkoll och har inga somhelst problem med att navigera sig fram. Smart unge det där!
 
 
Idag har jag mått förhållandevis bra, inte mått de minsta illa och inte heller fullt lika trött som jag har varit de senaste veckorna. Fick äntligen tummen ur och storstädade lägenheten. Eller rättare sagt, jag plockade undan och Elias plockade fram. Att städa efter småbarn är som att skotta snö medans det fortfarande snöar. Never ending story med andra ord. Jag kände mig i allafall riktigt duktig efteråt. Min finaste baby love kom hem med pizza och sedan blev det soffhäng för hela slanten! Ska strax borsta tänderna och krypa ner brevid mina fina killar. Måndag i morgon och jag är sjukt taggad, jag har storartade planer på gång! Jag har fattat ett stort beslut som kommer påverka min framtid ett tag framöver. Känner mig starkare och mer driven än någonsin, bara mina planer går i lås!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR